Odsłony

sobota, 3 listopada 2012

Potwory i spółka .


Temat wybrałam z myślą dla Oli, właśnie z nią rozmawiam,
taak, jej internet jak mój dziś wariuje.
Może doda wpis, ale nic nie obiecuje.
No dzisiaj zaszaleję, dodam jeszcze jeden wpis
to razem będzie trzy. ale potem. bo o dzisiaj jakiś taki luźny ;) Ola wracaj !
Ola mi mówi, że kocha tę bajkę i ryczy na niej jak bóbr, ja się przyznaję, że dawno jej nie oglądałam, ale pamiętam, że był Randal, którego nie lubiłam, jeszcze jakieś drzwi. Takie tam urywki.
Ale jak patrzę na Boo, to chcę ją przytulić i mieć ją jako siostrę <3
Lovelovelove. 
I jej kiteczki z różowymi gumkami do włosów <3







 Nie lubiłam, nie lubię i nie będę lubić tego Randala . -.-
Ajajajaj dorwę to ... powiem to Oli, ona zrobi porządek,
bo ja większości tej bajki nie pamiętam xD







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz