Odsłony

poniedziałek, 29 października 2012

100 ;D, Marzia Gaggoli, Ona Tańczy dla mnie i BONUS ;)

Dziękuje ;)
 już 100 wyświetleń
Jesteście kochani.




Ale jak już jestem mogę jeszcze coś napisać ;D
Zuza powiedziała żebym napisała coś o Marzi Gaggoli .





Oto filmik :

Nie wiem czy słyszeliście o niej ale ja poznałam ją dzięki Bestom.
Niedawno zrobiła furorę w necie
Jej teledyski.
Haha
No ale najlepsza akcja byłą na urodzinach Basi.
Zuzia tańczyła na tapczanie przy tej piosence xD









Ona Tańczy dla mnie

Pozdrowienia dla Huberta brata Zuzi

Ulubiona piosenka Huberta ;D
Właśnie jej słucham 

Obiecałam Bonus więc jest ;D


Kocham to ;D
Dzisiejsza religia xD
Hahahahahaha
I urodziny Zuzy wspólne wykonanie ;)
Moja mama nas słyszała ;D



Dobra zmykam.
O a jeszcze jeśli filmiki nie dzałają bardzo przepraszam ;D
Ale myślę że będą działać.
Oby ;D
pa


1 komentarz:

  1. O boże, ja się zaraz pierdzielne w łeb !

    Co czytam to coraz ciekawsze i śmieszniejsze ! (lol).

    OdpowiedzUsuń