Odsłony

czwartek, 8 listopada 2012

Ajajaja, temat bez tematu.

Czeeść. Właśnie teraz dowiedziałam się, że rankingi będą w niedzielę, a ja myślałam, że w czwartek i męczyłam się pół godziny nad rankingiem, no cóż. Zapisałam i dodam potem.
A dzisiaj bardziej ogólnie.

Miałam na ósmą i wyszłam z domu o pięćdziesiąt. Spoko, kiedy się wszystkie zebrałyśmy w kupę poszłyśmy w stronę rynku gdzie czekała Maryjka. Potem do Zyguły i szybko do szkoły, bo MATMA ;_;
Było Ok, tyle, że zrobiła zadanie dla chętnych i Gówno mi z tego.
Potem jakoś przetrwałam tę matematykę i na em.. przyrodę. 
Ok, Ok. Powtórka, panią urwało na piętnaście minut. 
więc robiliśmy zadanie czwarte. A, że Piotrek z mojej ławki robi do przodu, to to wykorzystałam.
Potem Muzyka : HAHAHAHA .
Angielski : HAHAHAHA .
Polski : AHAHAHAHA. 
Plastyka : AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAH.
Amen.

Potem dodatkowa matma, na którą miało przyjść 3/4 klasy było 5 osób, pozdro.
Wróciłam do domu i godzinę później czekał mnie dodatkowy angielski. Ciemno jest już o 17, że ja pierdziu.
POZDRAWIAM KACPRA K. 
Jutro czeka mnie nakręcanie TRUDNYCH SPRAW : > 
To chyba na tyle. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz