Odsłony

sobota, 3 listopada 2012

Mistrzowie.org - myśli Zuzu

cześć. ja tak trochę zboczę z tematu. dzisiaj było 
fajnie, aczkolwiek ta pogoda rozwala mnie,
miałam mokre skarpety i spodnie ;_;
było mi zimno, i wypiłam herbatkę z cytrynką. 
Potem sobie zjem rosołek, mniaaam.
Ludzie było was już... TRZYSTU.
Lovelovelove. Oby tak dalej, z dnia na dzień +100.
niech będzie. i myślałam z Olą o dodatkach, 
typu piosenka dnia i takie tam, zobaczy się.





Może nie będę pisać, tylko pokażę przykłady na zdjęciach ?
to by było łatwiejsze... 
 Od wczoraj wchodzę na stronkę mistrzowie.org <-- polecam :D
dodam parę obrazków, jeśli zainteresowani wbijać.







Tu są takie przykłady, nie chcę mi się więcej szukać, więc na tych zdjęciach zakończę. Dodam najwyżej coś potem.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz