Odsłony

czwartek, 1 listopada 2012

Minecraft - myśli Zuzia + przeprosiny

staroczastarociemgoni.jpg


Zauważyłam, że liczba widzów powiększyła się
prawie o sto, dzięki : 3
Nie było mnie, co chyba zauważyliście, bo była wywiadówka. Taaak, pozdrawiam moją wychowawczynię :) :/
Ale na szczęście Ola coś dodawała :D
więc przepraszam.
Obok macie kolejnego starocia, innych nie mam. 
I możecie się nie doczekać nowych.
Miałam iść na cmentarz, ale jak byliśmy to zaraz wróciłam z kuzynami, bo się przeziębią.
Pójdę wieczorem jeszcze :)
To tak z góry przepraszam, jeszcze raz. Teraz przejdę do tematu. :-)




Od razu zacznę, że temat pomogli mi wygrać maniacy minecrafta - Marcel i Patryk.

Patryk gra godzinami, nieraz wydaję mi się, że potrafi więcej niż ja :D
ja i moi kuzyni.
Marcel gra krócej niż Patryk, aczkolwiek też wiele potrafi,w ogóle 
Patryk chodzi do zerówki, a Marcel do 3 klasy :)




Większość osób mówi, że już w to nie gra. H3h3 a ja do dziś w to pogrywam. dzisiaj dostałam wersję 1.4.2 spoko. Wiedźma, nietoperze, jakaś latarnia i takie tam. Halloweenowa xD I można mieć maski typu : Creeper, Zombie i Czaszka Szkieleta.
Mój kuzyn Patryk jeszcze dziś myślał, że złoto jest bardziej wartościowe niż diamenty, no nie wiem lepsza zbroja to diamentowa, ale OK :3
Ja najczęściej znajduję Irony - Żelazo. Moja jaskinia na survivalu jest wyposażona chyba w same żelazo i węgiel, trochę diaxów. 
Ostatnio byłam w kopalni Kuby. Ten to ma szczęście - wyczuwam X Ray'a :D


Przetłumaczyłam sobie słowo MINECRAFT, 
czyli z angielskiego na polski to RZEMIOSŁO KOPALNIA.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz