Odsłony

piątek, 2 listopada 2012

Trolololo Zuzia o niczym Trolololo.




Dzisiaj Zuzia popiszę o niecodziennym temacie.
Myślałam nad tematem i skupiłam się na szkole, teraz przypomniało mi się o fundacji
ZUZIA, SARA I ICH AGENTKI - taak, fundacja ta pomaga w różnych sprawach.
Ostatnio pomogła w ... szczęściu, mianowicie miłości. Ale nie do końca.
Wyjaśnienie spawy, potem bierzemy się za miłość ^^
Weszłam na Wikipedię :

Miłość – podstawową definicją jest pragnienie szczęścia dla drugiej osoby.

Ok, Ok może poszukam inne hasło


Zakochanie – stan związania emocjonalnego z drugą osobą. Charakteryzuje się obsesyjnymi myślami o tej osobie, pragnieniem przebywania z nią ...


Aha, może to pomoże mi w mojej pracy...

Kocham swatać ludzi, jeszcze jak do siebie
pasują <3 trzeba będzie panią W. swatać jeszcze. : D 
Ja nie nadaję się do związku, w ogóle nie myślę teraz o tym, ważne, żeby moje przyjaciółki były szczęśliwe :) 
Są nieśmiałe więc trzeba im pomóc. 
Ajajajaj <3 Już chcę poniedziałek, będzie się działo. Raczej.
Dobra, dobra. Ja więcej nie zdradzam. 
w ogóle tak na marginesie dodam, 
zaskakujecie mnie odsłonami ;* .




Dzisiaj piątek, z tego co widzę z sąsiedniego pokoju jest wieczór oglądania filmów. Shrek Forever, Narnia i takie tam.
Ja nie oglądam, bo jestem zajęta nawiązywaniem więzi poprzez pisanie z znajomymi, czyli krótko mówiąc Chat na fejsie. 
Właśnie teraz napisano do mnie 3 wiadomości, ktoś czeka na odpowiedź i się wnerwia, ciekawe kto...
Dobra ja spadam. Mam nadzieję, że przeczytasz :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz