Odsłony

piątek, 9 listopada 2012

Lunatykowanie, urwany film.

Somnambulizm, sennowłóctwo (potocznie lunatyzm) to zjawisko chodzenia w czasie snu, które wiąże się z niedojrzałością centralnego układu nerwowego. Dosyć często występuje u dzieci i w takiej formie uznawane jest za niegroźne. Występujące regularnie u dorosłych jest już chorobą. Szacuje się, że skłonności do chodzenia we śnie posiada 18% populacji.

Pamiętam do dziś noc po Halloween. Może dlatego, że miałam jakieś niesamowite zjawisko. 
Pamiętam jak zasypiałam, a mój kuzyn grał na komputerze. Byłam strasznie zmęczona, przypomina mi się jeszcze, że Hubert krzyczał "Zuzia już wyszedłem, możesz iść się wykąpać".
Obudziłam się oparta o pralkę w łazience. Nie wierzyłam, ale i tak byłam ledwo żywa, więc umyłam się i poszłam do swojego pokoju. Pamiętam, że wyłączałam komputer, bo Patryk nie umiał. 
A i jeszcze, że jak wyszła każdy spał, prócz mojej mamy.

Dziwne co nie ? Może lunatykowałam, bo mama mówiła, że z nią rozmawiałam, ale nie przypomina mi się nic, że poszłam do łazienki i usiadła na podłodze oparta o pralkę. A może ja się teleportuję ? Albo po prostu urwał mi się film... 


1 komentarz: