Odsłony

poniedziałek, 5 listopada 2012

H3JKA.

Cześć tutaj Zuzia. Przepraszam za moją wczorajszą nieobecność. Ajajaj, kocham mój internet. Lovelovelove. Dzisiaj ze szkoły wracałam 2 godziny, co u mnie codzienne :D
Dzisiaj było w miarę OK.

  • Przyroda - na którą się prawie spóźniłam. Było o grzybach. Mniam, mniam jadłabym. 
  • WF - powodzenia. Amen
  • J.polski - liczebniki. 
  • Matematyka - niezapowiedziana kartkówka, h3h3. kąty. 
  • Religia - sama nie pamiętam, coś.. film mieliśmy oglądać. O czymś taki bez tego no...
Mój plan lekcji dobiegł końca. myślę, że mi zazdrościcie TAAK CIEKAWYCH lekcji...


Dzisiaj po szkole poszliśmy, tam przed siebie. No C; 
I robiliśmy zdjęcia, to jedyne co wygrzebałam, jeszcze z fejsbuka.

Wiecie miałam super sen ;* 
Chcę to na prawdę. Ale to już zostanie moją tajemnicą. Aaaa, czekam na niedzielne odwiedziny <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz